CAKE LINER KRYOLAN
KRYOLAN EYELINER BRUSH No2
X FIBER LOREALMASCARA
HERBALIFE purifing mint clay mask
my facebook https://www.facebook.com/lilly.gavala
my insta mua_lillygavala
Video Rating: / 5
CAKE LINER KRYOLAN
KRYOLAN EYELINER BRUSH No2
X FIBER LOREALMASCARA
HERBALIFE purifing mint clay mask
my facebook https://www.facebook.com/lilly.gavala
my insta mua_lillygavala
Video Rating: / 5
Φίλη μου χαίρομαι πολυ που σε βρηκα και βλεπω τα υπεροχαααα μακιγιαζ σου και μου εμαθες πολλα μυστικα φιλακια πολλάαααααααα!!!
Είσαι η χαρά της ζωής και εξαιρετική στην δουλειά σου.!!!! ☺️
Αχαχα δε μπορώ τι γέλιο!!!σε αγαπώ! !😚😚
Σε λατρευω!!!!!λες τα πραγματα με το ονομα τους χωρις να κολλας,εισαι θεα!!!!!
Μπλαθρόκια! Α χαχαχαχαχαχαχαχαχ!
Ομορφιά μου!
Σε χαίρομαι να σε βλέπω και να σ' ακούω!
Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά!
Φιλάκια
💋💋💋κούκλα μου 🌹🌹🌹
Πες μας τι κάνεις για τα σημάδια από ακμή!!
Μα τί υπέροχος άνθρωπος είσαι βρε κορίτσι μου??? Εεε???? Δεν θα σου πω το τί γέλιο ρίχνω κάθε φορά που ανεβάζεις βίντεο, έτσι?!?!?! Γελάω μόνη μου σαν την χαζή! Εντωμεταξύ δεν είχα πατήσει το καταραμένο το καμπανάκι και ως εκ τούτου ειδοποίηση γιοκ!! Νόμιζα ότι εξαφανίστηκες, μα τον Άγιο Σπυρίδωνα και δεν θα ξαναγελάσει το χειλάκι μου. Σμουτςςς πολλά πολλά!!!
Είσαι φοβερή!!!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
ξεκινησα&σε παρακολουθω …ομολογω δε υπαρχουν λογια να περιγραψω τις αποψεις μου για το ατομο σου..πανω απο ολα με εχει σκλαβωσει το χαμογελο σου !!!πολυ δυσκολο να το δεις – βρεις σημερα..ενα πολυ πολυ ζεστο ατομο..θα μου δωσεις μεγαλη χαρα να σε γνωρισω…αααα….κανεις απιθανα βιντεακια..
Αχ βρε κοριτσάρα μου πόσο δίκιο έχεις!!!!Τις βλέπω και εγώ και όχι μόνο το πρωί αλλά και το βράδυ με το 1 κιλό ρουζ!!!!!!Ήμαρτον!!!! Τη Κυριακή το βράδυ είχα πάει σε μασκέ αφού ήταν το τελευταίο βράδυ της αποκριάς και είχα ντυθεί μαγισσούλα.Και όλοι μου έλεγαν για το μακιγιάζ μου!!!Πόσο τέλειο ήταν!!!Και εγώ τα πολλά πολλά δν τα μπορώ!!!Είσαι μία θεά σε αγαπώ πολύ κι ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες συμβουλές σου για το eyeliner!!!😊😊😊😊💖 I❤you!!!!
Σε θέλω φίλη μου … σε θέλω αδερφή μου … σε θέλω στην ζωή μου!
Δεν ξέρω τι θα κανείς;
Δεν ξέρω τι θα κάνω!
Που να σε βρω;
Ακούω για μια σχολή.
Ποια ειναι αυτη να έρθω.Σε θέλω και δασκάλα μου, σε θέλω για πάντα.Περιμενω την σχολή.Σε φιλω πολυ. Σε αγαπώ . Περιμένω να μου πεις.
Καθε φορα που βλεπω τα βιντεο σου μου φτιαχνης τη διαθεση! Εισε μια απο τις σπανιες περιπτωσης εδω μεσα στο youtube! Μοναδικη και αυθεντικη! Σε ευχαριστουμε πολυ να εισε παντα καλα 😀❤️🌸